Maria & Nobby world champions igen!

Maria Alvarez Ponton och Nobby som vann i Malaysia 2008 tog hem guldet även detta VM!
Vann även EM förra året.. Så himla imponerande, vilken häst alltså!


Har varit väldigt kul att följa loppet faktiskt, vi är många som har diskuterat så det var trevligt! Men nu är jag rätt trött...
Blev en riktigt härlig ridtur idag men tyvärr tappade jag min mobil.. Surt! Det blev för mörkt att vända tillbaka och leta och jag är inte riktigt säker på var under de 9 km den åkte ur fickan.. Men imorgon bitti blir det samma runda igen för att leta! Håll tummarna för att jag hittar den den hel och välbehållen!!

Godnatt!!

Kommentera gärna
Postat av: Anna

Så surt att du tappade din mobbe!! Hoppas att du hittar den idag!

Hörde att du kommer hem i helgen, blir det på fredagen eller lördagen?

Kraaam!

2010-09-27 @ 11:52:59

Skriv gärna någonting här så blir jag glad:

Mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (behövs ej)

Hemsida/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0