Galopphäst

Jag mailade Wickans uppfödare häromdagen och fick tillbaka lite bilder från Wickans galoppkarriär! :)
Hon fick goda vitsord från en erfaren tränare på Täby, men det blev aldrig riktigt bra i loppen. Brorsan däremot såldes till Dubai!












Foto: Anki Lundberg

Kommentera gärna
Postat av: Anna

Vad roligt! Jag hade ingen aning om att hon hade ett förflutet som galoppör!



Jag ska skriva krönika den här veckan. Tänkte skriva om hur jag älskar att rida typ. Men det känns så himla löjligt. Eller alla andra kommer tycka att det är löjligt. Men det är ju så jag känner. Jaja.



Hur går det i skolan?



Love

2010-11-16 @ 08:47:10
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare!

fina bilder :)



sv; okej :)

2010-11-17 @ 09:46:59
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: malin

Åhh så himla fin!! Tänk vilken allsidig pålle hon är, kan tävla i det mesta=) När kommer hoppkarriären då?!

2010-11-17 @ 16:18:28
URL: http://malintunis.blogg.se/

Skriv gärna någonting här så blir jag glad:

Mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (behövs ej)

Hemsida/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0