Dagen innan tävling

Sitter och försöker plugga nu men vill egentligen bara fixa klart allting tills imorgon!
Har packlistan redo iallafall, det blir så himla mycket saker som ska med! Sen ska jag åka och handla lite matsäck till oss, hämta släpet och bilen och kolla vägbeskrivningarna igen och lite sånt där.

Sen ska jag ut till Wickan också för att fixa i ording allt där. Tänkte ta en promenad med henne och stanna och äta lite gräs då och då, då blir hon nog glad :)

Jag ser fram emot morgondagen jättemycket. Även om det bara är en 20km-ritt så ska det bli superroligt. Det kommer bli bra miljöträning för Wickan också. Det verkar som om några som ska rida i samma klass vill ha sällskap, så då kan vi rida lite lugnt ihop, blir toppen!
Jag hoppas hon inte blir för nervös i grinden bara, men vi får ta det som det kommer.
Måste nog börja lasta henne rätt tidigt så att vi har tid ifall hon blir svårlastad.. Har inte berättat för min groom hur tidigt vi måste gå upp än bara, ha ha :)






Trackback
RSS 2.0