Anmälda till Göingeritten

Jepp! Den 11 september är det dags för nästa distanstävling för Wickan och mig! Göingeritten och en 50T, alltså 5mil i tävlingsklass, även om jag bara siktar på att bli godkänd! Det ska bli jätteroligt hursomhelst. Dessutom kommer Wickans förra ägare dit och ska tävla en 8 milare med sin häst så, det ska bli kul att ses och för henne att få träffa Wicky igen.

Så vi laddar upp här hemma och Wickan känns så himla bra, hon pulsar ner riktigt fort och jag hoppas att hon kommer vara lite lugnare i hanteringen den här gången. Tror inte veterinärna och funktionärerna kommer ha hur mycket tålamod som helst... :)


Rider på hackamore annars, men det var det inte riktigt tal om på förra tävlingen märkte jag snabbt :)

Kommentera gärna

Skriv gärna någonting här så blir jag glad:

Mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (behövs ej)

Hemsida/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0